No Rexistro electrónico pode presentar escritos e solicitudes dirixidos a Deputación Provincial de Ourense. Para utilizar o Rexistro Electrónico é necesario dispoñer dun DNI Electrónico ou outro certificado digital recoñecido incluído na lista de Certificados admitidos. Ademais pode realizar unha comprobación dos requisitos técnicos necesarios para realizar esta xestión.
Seleccione o trámite que desexa realizar e comprobe (
) que el mismo puede presentarse a través del Registro electrónico. que o mesmo pode presentarse a través do Rexistro electrónico. Cumprimente os datos solicitados no formulario e anexe a documentación que se requira acompañar á solicitude para que o Deputación poida iniciar a xestión coa maior celeridad. Unha vez realizado o trámite se expedirá o correspondente justificante de presentación que poderá descargar e/ou imprimir.
O rexistro electrónico está operativo as 24 horas do día, durante todos os días do ano, excepto as interrupcións que sexan necesarias por razóns técnicas que se informarán no apartado de "Interrupcións de Servizo".
Rexistro Electrónico do Deputación rexerase, a efectos de cómputo de prazos, pola data e a hora oficial da Sé Electrónica. Aos efectos de cómputo de prazo fixado en días hábiles ou naturais, e no que se refire a cumprimento de prazos polos interesados, actuarase no seguinte sentido: