Que é unha carta de servizos?
Unha carta de servizos é un documento polo que un departamento, servizo ou concellaría informa a cidadanía sobre:
- Os servizos que presta e a forma de prestalos.
- Os compromisos de calidade que asume para proporcionar un mellor servizo.
Criterios de actualización: as cartas de servizos serán avaliadas e revisadas anualmente, mediante grupos de traballo que terán en conta as opinións da cidadanía.
A quen vai dirixida
O Concello é unha institución que presta servizo á cidadanía, polo que a súa xestión está orientada a satisfacer as súas necesidades e expectativas. Por este motivo, as cartas de servizos diríxense ás persoas usuarias dos servizos.
Cales son os obxectivos das cartas de servizos?
A finalidade da carta de servizos é:
- Achegar o Concello á cidadanía.
- Informar a cidadanía sobre os servizos que presta o Concello.
- Expresar o esforzo do Concello pola mellora dos servizos.
- Establecer un nivel axeitado de calidade dos servizos e controlar o seu mantemento.
- Posibilitar que a cidadanía opine sobre o funcionamento dos servizos municipais.
Cales son os contidos das cartas de servizos?
- O nome e cometidos da unidade, servizo ou concellaría que a emite.
- Os servizos prestados por esa unidade, servizo ou concellaría.
- Os compromisos de calidade asumidos.
- Información sobre a forma de participación das persoas usuarias.
- Enderezos e teléfonos da unidade.
- Horario.