Descrición da sede electrónica da Deputación de Ourense para garantir os dereitos e obrigas que establece a Lei 11/2007, do 22 de xuño, de Acceso Electrónico dos Cidadáns aos Servizos Públicos.
Ordenanza de Administración Electrónica aprobada e publicada pola Deputación de Ourense para a regulación da prestación de servizos electrónicos a través da sede electrónica.
Identificación clara e detallada do titular da sede electrónica da Deputación de Ourense.
A Carta de Servizos Electrónicos recolle a relación de servizos electrónicos prestados, os compromisos de calidade asumidos e os dereitos e responsabilidades que asisten os cidadáns na súa relación mediante medios electrónicos coa Deputación de Ourense a través da Sede Electrónica.
A Carta de Servizos recolle a relación de servizos prestados, os compromisos de calidade asumidos e os dereitos e responsabilidades que asisten aos cidadáns na súa relación coa Deputación de Ourense.
Relación de certificados dixitais (incluídos o DNI electrónico) que acepta a Deputación de Ourense para relacionarse por medios electrónicos dende a Sede Electrónica.
Información das interrupcións de servizo da sede electrónico programadas con antelación.
Calendario de días inhábiles para os efectos de cómputo de prazos do rexistro electrónico.
A axuda da Sede Electrónica permitiralle coñecer os requirimentos técnicos necesarios para o seu correcto funcionamento e a estrutura na que están baseadas as páxinas. Se ten calquera dúbida ou problema para acceder á Sede Electrónica póñase en contacto coa Deputación de Ourense.